ساعت نه صبح ساعت 9:0 صبح 9:0 صبح 9:0 ص ساعت 1: ساعت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مغلوب غفلت شود، دلش می میرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :7
کل بازدید :730962
تعداد کل یاداشته ها : 91
103/2/8
9:0 ص

مقام معظم رهبری : اقتصاد مقاومتی تنها راه ادامه روند پیشرفت ایران اسلامی

رهبر معظم انقلاب اسلامی استفاده از همه ظرفیتهای بخشهای دولتی و غیردولتی، اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف را از لوازم اقتصاد مقاومتی دانستند.
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با برشمردن برخی نقاط قوت دولت، اقتصاد مقاومتی را تنها راه ادامه روند پیشرفت کشور دانستند و تأکید کردند: قدرتهای مستکبر همه توان خود را برای وادار کردن ایران به عقب نشینی به کار گرفته اند که دولت باید با استفاده از همه توان و ظرفیتهای کشور و ادامه روند پیشرفت ها،‌این توهم باطل دشمنان را بر هم بزند.
مقام معظم رهبری در این دیدار که در آغاز هفته دولت انجام شد، روند کلی حرکت کشور را با وجود برخی مشکلات و نقاط ضعفها، رو به جلو ارزیابی کردند و افزودند: حتی مراکز رصد جهانی نیز به روند پیشرفتهای ایران اذعان دارند اما برخی در این زمینه دچار توهم ناشی از ارزیابی غلط هستند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ناکامی طرحها و ترفندهای بیگانگان فرمودند: زورگویان جهانی دست از دشمنی بر نمی دارند و در پی هر ناکامی به دنبال تصمیمات و اقدامات جدید برمی آیند، بنابراین لازم است مسئولان نیز همیشه در فکر راهکارها و تدابیر جدید مقابله باشند.
حضرت آیت الله خامنه ای تمرکز در کارهای قوه مجریه را بویژه در مسائل کلان و اساسی، ضروری دانستند و افزودند: تمرکز در اینگونه مسائل در درجه اول به خود هیأت دولت برمی گردد و باید همه اعضای دولت خود را در تصمیمات اتخاذ شده شریک و مسئول بدانند و با هماهنگی کامل حرکت کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه نقاط ضعف را نیز باید بررسی و برطرف کرد در تشریح برخی نقاط قوت دولت افزودند: کارهای وسیع عمرانی در مناطق مختلف کشور، پیشرفت چشمگیر در زمینه علم و فناوری، ارتقای جایگاه ایران در عرصه سیاست خارجی و مسائل بین المللی، برجسته شدن ارزشهای انقلاب در گفتار و رفتار دولت از جمله ساده زیستی و دوری از تجمل، استکبار ستیزی و افتخار به انقلابی گری و تلاش برای ارتباط گسترده با مردم از جمله نقاط قوت دولت است که منشأ برکات و آثار مثبتی بوده است.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین مبارزه با مفاسد اقتصادی را باعث افزایش سرمایه گذاری، استقبال سرمایه داران سالم و رونق بیشتر اقتصادی دانستند و افزودند:باید با چشمانی تیزبین،ریزبین و دوربین مراقب فساد
اقتصاد بود و با آن مبارزه کرد که در این زمینه همکاری متقابل دولت و دستگاه قضایی ضروری است.
حضرت آیت الله خامنه ای در ریشه یابی افزایش تلاشهای خصمانه امریکا و مستکبران ضد ایران در سالهای اخیر،پیشرفتهای مستمر جمهوری اسلامی، زنده شدن شعارهای انقلاب، بیداری عظیم و بسیار مهم ملتهای
منطقه و جلوگیری از الگو شدن ایران در چشم این ملتها را چهار عامل اصلی این دشمنی ها اعلام کردند./


  
  

امام خامنه ای:

این که ما عرض کردیم «اقتصاد مقاومتی» این یک شعار نیست؛ این یک واقعیت است. کشور دارد پیشرفت می کند.
ما افق های بسیار بلند و نویدبخشی را در مقابل خودمان مشاهده می کنیم.


91/12/20::: 8:51 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ از آشنایی با شما خوشبخت هستم
+ سلام من از آشنایی با شما خوشبخت هستم